Maloobchodník je nejlepším přítelem hodinářské značky a značka zase jeho! Zní to nadneseně, ale je to tak. To si uvědomil první rok ve funkci hodinářské firmy Corum působící Antonio Calce. Jeho reklamní kampaň a propagace hodinek Ti-Bridge je přinejmenším velmi odvážná. Doslova staví mosty s prodejci.

Antonio Calce CORUM CEO & Laurent Picciotto CHRONOPASSION

Ve stylu filmu Muži v černém je propagace novinky Corumu nazvané Ti-Bridge. Tyto hodinky rozhodně patří do luxusní třídy, přesto se nový generální ředitel Antonio Calce rozhodl pro neobvyklou reklamu. A zároveň neobvyklý krok. Nevybral si za partnera filmovou hvězdu, ale prodejce, či přesněji majitele obchodu Chronopassion sídlícího v čísle 271 na ulici Rue St-Honoré v Paříži, pana Laurenta Picciotta. Prodejce, který se zaměřuje na hodinky s komplikacemi. Nebojí se vsadit na slavné i nové značky a přesvědčit o nich zákazníky. Sám říká: "Život je vzácný, vaše hodinky ať jsou toho důkazem". Sázku na model Corum Ti-Bridge považuje za správnou. Jde o novinku letošního Baselworldu. Jde o model z titanu se strojkem vlastního kalibru CO 007 se třídenní rezervou, který je volně zavěšen na Ti (titanovém) bridge (mostu).

Antonio Calce CORUM CEO & Laurent Picciotto CHRONOPASSION