Kreativní ředitelka klenotnického domu Chopard, Caroline Scheufele, otevřela ve čtvrtek v Praze za účasti své dlouholeté kamarádky a múzy, topmodelky Evy Herzigové, další z butiků této značky. Obchod Chopard tak rozšiřuje portfolio luxusních značek zastoupené v Pařížské ulici.

Caroline Scheufele a Eva Herzigová při slavnostním otevření butiku Chopard

"Nový pražský butik je dalším významným pokračováním rozvoje této inovativní, rodinné firmy", říká Thomas Koblmüller, generální ředitel pro oblast střední a východní Evropy. “Věříme, že se obchod Chopard stane pro návštěvníky Pařížské ulice dalším místem, kam vždy rádi zavítají”, pokračuje.

Caroline Scheufele a Eva Herzigová před novým butikem Chopard v Pařížské ulici

Každý detail pražského obchodu odráží vizi co-prezidentky a kreativní ředitelky společnosti Chopard, Caroline Scheufele. Design obchodu vychází z globálního designu butiků Chopard, který byl veřejnosti poprvé představen v roce 2007 otevřením vlajkového obchodu Chopard na Madison avenue. Příjemná, domácí atmosféra interiéru, navržená slavným architektem Thierry W. Despontem, slouží jako základ designu pro všechny ostatní butiky. Ne jinak je tomu i v pražském butiku. Světlé podlahy a obložení stěn, použití ušlechtilých materiálů u vitrín a příjemné osvětlení dávají vyniknout úžasné práci šperkařů a hodinářů.

Eva Herzigová v luxusním interiéru nově otevřeného butiku

Historie domu Chopard se datuje do roku 1860, kdy Louis-Ulysse Chopard založil v Sonvillier, ve Švýcarské Juře, svoji vlastní dílnu. Od roku 1963 je značka Chopard vlastněna rodinou Scheufele, se sídlem v Ženevě. Mezinárodně uznávaná značka Chopard v současné době po celém světě zaměstnává téměř 1950 lidí. Rodina Scheufele řídí celý proces od samotného návrhu až po distribuci, a to prostřednictvím 1600 retailových míst a 130 vlastních butiků. Značka Chopard si vybudovala svoji pověst především kultovními kolekcemi "Happy Diamonds", "Happy Sport" a "Mille Miglia". Firma také dbá na svoji sociální zodpovědnost, o čemž svědčí dlouholeté partnerství s WWF, Mezinárodní nadací José Carrerase na podporu boje proti leukemii a Nadací Eltona Johna na podporu boje proti AIDS.

V neposlední řadě je Chopard také věrným partnrem Mezinárodního filmového festivalu Cannes a legendárních závodů veteránů Mille Miglia v Itálii a monacké Grand Prix.